duminică, 30 octombrie 2016

Noi standarde de evaluare a calității în învățământul preuniversitar (reblogging)

Domnul Președinte al Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar prezintă, pe blogul său, câteva dintre noutățile aduse de noile standarde, aflate acum în dezbatere publică.

”...includerea dimensiunii ”echității” în definirea calității, a fost un pas firesc înainte: ”învățare pentru fiecare” înseamnă o atenție deosebită acordată celor ”altfel”, care, tradițional au probleme legate de accesul la educație și în privința obținerii rezultatelor scontate ale învățării. Deci, o școală de calitate va trebui să asigure obținerea rezultatelor învățării (și progresul) nu numai la nivel de medie, ci și la nivelul participanților la educație din ”capetele” curbei lui Gauss, anume, în mod explicit, pentru cei care au dificultăți de învățare din cauze care țin de persoană (existența unor dizabilități, a tulburărilor specifice de învățare etc.), cauze economice și sociale (sărăcie, excluziune și/sau marginalizare etc.), educaționale (nivel redus de educație a familiei), culturale etc., dar și pentru participanții la educație talentați și capabili de performanțe înalte.”
Accesați articolul prin linkul de mai jos:
De ce educatia ?: În sfârșit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu